Aquest any celebrem els nostres 18 anys de trajectòria i encetem una nova etapa amb l'estrena de la nova identitat corporativa del Clúster de l'Energia Eficient de Catalunya (CEEC). Una nova imatge que simbolitza la nostra evolució i la voluntat de continuar impulsant la transformació energètica del país.

Fa 18 anys vam néixer amb una convicció clara: la transició energètica només avança quan la construïm plegats. Des d'aleshores, el sector energètic ha canviat profundament. Ha crescut, s'ha diversificat i ha assumit reptes que avui són més urgents que mai.

En aquest context de transformació, nosaltres també evolucionem. La nostra nova identitat corporativa parla del camí que hem recorregut fins ara, però sobretot de tot el que encara queda per construir. És una identitat que reflecteix la nostra voluntat de continuar sent molt més que un punt de connexió: un espai capaç d'unir coneixement, empresa i institucions per convertir reptes compartits en projectes, oportunitats i transformació real per al país.

La commemoració dels 18 anys també ens ha permès posar en valor una trajectòria construïda al costat de les empreses, institucions, centres de coneixement i agents que formen part de l'ecosistema energètic català.

Al llarg d'aquests 18 anys, ens hem consolidat com un espai de col·laboració i d'impuls de projectes al voltant de l'eficiència energètica, la innovació, la sostenibilitat i la transició energètica. En aquesta nova etapa, refermem el nostre compromís de continuar connectant empreses, administracions, centres de coneixement i projectes innovadors per contribuir a la transformació energètica de Catalunya.

Per celebrar els nostres 18 anys, també hem estrenat un nou vídeo corporatiu, que recull qui som, d'on venim i cap a on volem anar. El podeu veure a la nostra publicació de LinkedIn:

Una nova identitat per a una nova etapa | CEEC a LinkedIn