El CEEC ha incorporat aquest mes a Cristina Casaprima com a nova Responsable de Comunicació i Esdeveniments. Amb més de nou anys d’experiència en els àmbits tecnològic, industrial i d’innovació, entre Catalunya i Austràlia, assumirà la gestió de l'estratègia de comunicació i l’organització d’esdeveniments del clúster.

Periodista de formació, la Cristina ha completat màsters en Comunicació Corporativa i en Màrqueting Digital i Social Media. La seva trajectòria professional s'ha desenvolupat en entorns internacionals vinculats a l’emprenedoria i la innovació, sempre amb l'objectiu de donar visibilitat a projectes transformadors i crear espais de connexió entre empreses, institucions i professionals.

Ha treballat en acceleradores i incubadores de startups industrials i tecnològiques, així com en cambres de comerç i entorns empresarials, combinant comunicació estratègica amb la gestió d’esdeveniments corporatius i institucionals. Entre les seves experiències més destacades hi ha la seva etapa com a responsable de comunicació a l’IQS Tech Factory, la primera acceleradora d’startups industrials de l'Estat i que formava part de IQS (l'Institut Químic de Sarrià). Posteriorment, a Austràlia, va exercir com a Marketing & Events Manager a la Cambra de Comerç Espanyola-Australiana i, més recentment, com a Community and Events Manager a Cicada Innovations, la incubadora líder de startups deep tech del país, des d’on va coordinar comunicació, comunitat i esdeveniments arreu d’Austràlia.

Amb aquesta trajectòria, la Cristina aportarà al CEEC una visió internacional i transversal de la comunicació i la gestió d’esdeveniments, contribuint a enfortir les sinergies del clúster amb els seus socis i amb l'ecosistema d’innovació, sostenibilitat i energia.